8 februari 2013

Carnaval 2013


Het is eindelijk weer zover carnaval, omdat ik in Noord-Brabant woon wordt dit volop gevierd en ook ik ga carnaval vieren met vrienden. Dit betekent dat ik voor een paar dagen bij een vriendin blijf logeren en we op stap gaan met vrienden en we gaan genieten van de meest simpelste maar ook gezellige muziek haha.


Zoals je hierboven kon lezen ben ik voor een paar dagen weg, dat betekent dat ik vrij weinig tijd heb om iets creatiefs te maken (i'm really sorry). Ik ga verkleed als leger meisje zoals je misschien al gezien had. Een lange tijd zat ik te twijfelen tussen hippie of leger meisje, maar toen ik in de winkel stond werd het uiteindelijk toch leger meisje!

Het pakje was niet zo duur, maar we hebben er thuis nog wel even aan geknutseld voordat het helemaal goed was. Er zat onder andere een lange rok bij tot de knie en zelf ben ik al niet zo van de rokjes en een lange rok vond ik al helemaal niks, dus toen heeft mijn moeder er een kort broekje van gemaakt met een handig zakje! Van het overgebleven stof hebben we nog een bandana kunnen maken en van het blousje hebben we de mouwen een beetje ingenaaid. Het blousje knoop ik op, omdat het dan het leukste staat. Verder doe ik nog wat groene schmink onder mijn ogen, wat de outfit helemaal af maakt.

Hieronder zie je een paar foto's van mijn outfit (ps. mijn broekje is niet scheef, dat komt op de manier hoe ik sta!) Wees niet getreurd, want na de carnaval staan er weer een aantal leuke projecten te wachten.

Wat vinden jullie van mijn outfit? & vieren jullie ook carnaval?


1 opmerking:

  1. Leuke outfit! Nee ik vier geen carnaval. Kan niet wachten tot je nieuwe projecten :)

    BeantwoordenVerwijderen