15 februari 2013

Light Graffiti


Vandaag eindelijk weer een post na een aantal dagen carnaval gevierd te hebben, het was erg leuk geweest! De carnaval heeft aardig wat tijd van de vakantie in beslag genomen en dat betekent dat ik vandaag een kleine post voor jullie heb. Ik heb weer eens wat met de camera gespeeld en daar kwam een tweede Light Graffiti post uit.


In mijn vorige Light Graffiti post hebben jullie al kunnen genieten van een aantal random licht bewegingen die gefotografeerd zijn. Dit keer heb ik geprobeerd om figuurtjes te maken met verschillende lampjes. Hierbij heb ik de beste foto's eruit gehaald en dat zijn in dit geval de foto's met de hartjes (toepasselijk, omdat het gisteren Valentijnsdag was haha.)

Ik zal jullie verklappen dat ik een aantal dagen na carnaval erg druk bezig ben geweest met een opdracht voor school (die ik woensdag pas kan posten op mijn blog.) Als je mijn facebook pagina volgt dan heb je vast al de sneak preview gezien!

Verder moet ik even kijken of dat ik in het weekend nog een post ga maken voor jullie, dit omdat ik misschien ook nog een aantal dingen voor school moet doen.






1 opmerking: