9 december 2012

Flowers & Plants


Dit weekend had ik niet veel tijd om wederom iets creatiefs te maken, helaas want ik had een geweldig idee! (Wees niet getreurd, want dit idee wordt nog wel uitgevoerd!) Zaterdag was mijn moeder jarig en zondag heb ik de woonkamer voorzien van een schitterende kerstboom en andere kerstdecoraties.


Wees maar niet bang dat jullie nou geen creatieve post krijgen, want ik had nog een tekening liggen van een tijdje geleden die ik helemaal vergeten ben te bloggen. Ik heb de tekening gemaakt met pen, het verbaasde me hoe mooi je eigenlijk met pen kon tekenen na wat research gedaan te hebben.

Bij deze tekening ben ik meteen begonnen met pen en heb geïmproviseerd, daarom ben ik tevreden over de tekening. Normaal gesproken weet ik wat ik ga tekenen en maak ik daarbij schetsen, dat was dit keer niet het geval.



4 opmerkingen:

  1. Wow mooi getekend hoor!

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Chicks About Fashion! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gemaakt zeg! Ik hou ook zo veel van tekenen, vooral portretten en quotes. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Jaimie, ik vind portret tekenen ook heel leuk om te doen en typografie lijkt me super mooi als je dat kunt! :D

    BeantwoordenVerwijderen