7 september 2013

Take a book and draw | Pen drawing

We hebben thuis een heleboel oude boeken waar nauwelijks iets meegedaan wordt. Ik gebruikte een boek om pentekeningen in te maken, benieuwd? Kijk dan verder!

Vanmiddag vond ik op de zolder nog een paar oude boeken en kwam toen op het idee om er een te gebruiken om pentekeningen in te gaan maken. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen bladzijdes uit het boek ga scheuren ook al is de tekening mislukt. Ik wil wat beter worden in het tekenen met pen en daar horen nu eenmaal ook wat minder mooie tekeningen bij, daar kun je tenslotte van leren. Het wordt een boek waarin niet alles perfect en mooi hoeft te zijn, een boek waar je lekker vrij in kunt tekenen!

School & Bloggen.
De laatste tijd ben ik veel bezig met de opdrachten voor school, waardoor The Creative Mind een beetje achter blijft. Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik me best doe om iets te posten en iets te verzinnen, maar dat dit niet altijd lukt omdat ik nu ook bezig ben met school!

Today I found some old books and I thought it would be a nice drawing book. In this book I want to make pen drawings and learn from it. In the end I hope that I can make beautiful pen drawings. It's a book, which doesn't have to be perfect. There will be ugly drawings and nice drawings in it and I agree.


8 opmerkingen: