1 september 2013

Lana Del Rey | illustration


Het is weer tijd voor een nieuwe post. Dit keer maakte ik een illustratie van Lana Del Rey, benieuwd? Neem dan een kijkje!


Inmiddels heb ik er al 2 weken op zitten op mijn nieuwe school, waardoor ik weinig tijd had voor mijn blog. Vandaag ging ik aan de slag met Adobe Illustrator om vervolgens Lana Del Rey te illustreren. Uiteindelijk vind ik het portret goed gelukt en Adobe Illustrator was een ontzettend fijn programma om mee te werken.(Ik heb al eerder een portret gemaakt van Lana Del Rey, maar dan met pastelpotloden.)

I hadn't much time to blog, because I'm going to school and I make long days there. Today I made a illustration in Adobe Illustrator, which is a very handy program! I made the illustration of Lana Del Rey. (I already made a portrait of her HERE)


15 opmerkingen:

  1. Ah, supertof! Mooi gedaan! Illustrator is inderdaad echt een geweldig programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtig!
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Je kan zo mooi tekenen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor, ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergoed gelukt! Welke opleiding ben je gestart? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Ik zit nu op het SintLucas in Boxtel, dat is een creatieve mbo-school.
      Daar volg ik het eerste jaar (propedeuse jaar) Vormgeven & Concept. (:

      Verwijderen
  6. Heb je genomineerd voor de Liebster Award :)

    BeantwoordenVerwijderen