30 juli 2013

Selfmade braided chain bracelet


Een tijdje terug maakte ik deze zomerse armbandjes, benieuwd? Kijk dan verder!

Laatst was ik mijn kast aan het opruimen en kwam toen een oude riem tegen die klaar was om de prullenbak in te gaan, maar aan deze riem zaten nog wel mooie schakels. Ik besloot de schakels eraf te halen en bedacht me toen meteen om er leuke armbandjes van te maken. Even op internet wat inspiratie opgedaan en de wol weer uit de kast gehaald en toen kon ik beginnen. Wanneer de armbandjes eenmaal klaar waren, vond ik ze erg leuk geworden! Wat je allemaal wel niet kunt doen met je oude rommel haha..

& niet alleen op het resultaat van de armbandjes ben ik heel trots, maar ook op de foto's!

Last time I saw an old belt, which was ready for the litter bin. On the belt were beautiful chains and with these chains I made bracelets. I searched on the web inspiration and when I found the wool, I was ready to begin! In the end I'm really happy with the bracelets and the photos!


13 opmerkingen:

  1. Dit is zo prachtig! Van die kettingen die aan een vriendschapsarmbandje zitten zijn ook kleine pareltjes, ik ben er gek op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn mooi geworden! Zulke worden gewoon verkocht op webshops.

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag inderdaad trots zijn op de armbandjes én foto's! Mooi gemaakt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat ziet het er mooi uit! Mooie foto's ook zeg :)

    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat zijn ze tof! Mag je zeker trots op zijn (:
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat zien ze leuk uit! De foto's zijn ook heel erg mooi.
    Ik volg je blog nu, vind m erg leuk (:
    Zou je ook eens een kijkje willen op mijn blog?
    Liefs,

    www.ocean-hearts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vriendin van mij heeft dat ook zo gemaakt, heel erg leuk! Leuke blog, ik volg je vanaf nu via GFC en bloglovin.

    www.beautyzoom.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dat is echt een supergoed idee! Leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super leuk gedaan!! Deze zie je vaak in de winkels, maar je kunt ze handig zelf maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw dat heb je erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er erg leuk uit! Leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen