28 december 2012

Inspiratie Oil Pastel










Al een tijdje geleden vroeg mijn oma of ik voor haar iets kon maken en natuurlijk zei ik ja. Het probleem is dat ik echt niet weet wat ik moet maken, dus vandaar dat ik nu een inspiratie post maak. Ik kreeg van mijn oma een kist met veel teken materiaal erin, zo zaten er ook oliepastelkrijtjes in.


Ik had al heel lang het idee om een portret te gaan maken met veel kleuren erin en hiervoor wil ik de oliepastelkrijtjes gaan gebruiken. Tegenwoordig vind ik het leuk om wat minder realistisch te werken en deze opdracht past daar ook weer heel goed bij.

Deze opdracht maak ik voor mijn oma, daarom had ik het idee om een portret te maken van mezelf. Zo heeft mijn oma dadelijk altijd iets hangen van mij waarop ik sta afgebeeld. Ik ben van plan om wat kleuren te kiezen die ik mooi vind, zodat het een wat persoonlijker portret word. Voordat ik aan de slag ga, heb ik toch nog even wat verschillende kleurrijke portretten langs elkaar gezet.



3 opmerkingen:

  1. woowh wat kan je mooi tekenen ! ben vet jaloers meid
    ( mij eerste keer op je blog) love your blog
    x

    WITH LOVE,

    H&C

    Follow us on: Bloglovin, Facebook, Vimeo and Hazal on Twitter and Instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Jeske, ik heb het al gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Sisters and Sisters! (:
    Haha okee mooi zo Sandra. :D

    BeantwoordenVerwijderen