20 februari 2013

Recyclen


Voor school kregen wij de opdracht om iets te gaan recyclen, er kwamen al verschillende voorwerpen in mijn hoofd op die ik zeker weten wou gaan gebruiken. Ik had nog een paar oude all stars staan die toch te klein waren en ik niet meer aan zou doen. Daarnaast vond ik dat de all stars op een houten plankje moesten komen te staan.


Allereerst heb ik de all stars beschilderd met zwarte, rode en gele verf om ze zo een versleten oud effect te geven (normaal zijn mijn all stars altijd super schoon haha.) Al snel kreeg ik het idee om te gaan recyclen met het thema Rock & Roll. Zo kwam ik al een stuk verder en heb ik vele dingen toegevoegd die mij deden denken aan Rock & Roll zoals spijkerstof en panty's. Het plankje is ingewikkeld in een panty met ladders en daarover heb ik spijkerstof geplakt met daarop spijkers erin geslagen!

Deze opdracht vond ik ontzettend leuk om te doen, omdat je eigenlijk met dingen werkt die klaar staan om in de prullenbak gegooid te worden terwijl je er ontzettend leuke dingen mee kunt maken. Daarnaast maak je van allemaal losse voorwerpen één geheel. Verder werk je ook met materialen die je anders nooit gebruikt. Ik heb me erg kunnen uitleven met deze opdracht en dat vond ik erg leuk. Mijn punt voor deze opdracht was een 9 en daar ben ik natuurlijk erg tevreden mee. Waarschijnlijk ga ik hem nu een leuk plekje geven op mijn kamer!

Wat vinden jullie ervan? & hebben jullie al ooit eens iets gedaan met recyclen?


9 opmerkingen: