6 december 2012

Sinterklaas

Ik weet dat het nu te laat is, maar ik hoop dat jullie ook een fijne Sinterklaas hebben gehad! Eigenlijk was ik van plan om deze post gisteren nog even snel te posten, maar daar had ik ten eerste geen tijd voor en ten tweede dan konden jullie mijn cadeautjes niet zien. Vandaar dat ik vandaag jullie laat zien wat ik gisteren allemaal heb gekregen, want ik ben ook weer wat creatieve spullen rijker.


Met Sinterklaas doen wij al een aantal jaren surprise met gezin, oma, oom en tante. Dit jaar was oma de gelukkige die mijn overvolle verlanglijstje in handen kreeg. Ondanks die overvolle verlanglijst heb ik toch echt wel het leukste van mijn verlanglijst gekregen!

Ten eerste,
VOGUE magazine, bordeaux rode sjaal, gouden schakelarmband, armband met steentjes, parfum.

Gouden schakelarmband met horloge,

Ten tweede,
Penselen, acrylverf, boek schetsen, notitieboekje, markeerstiften, fotolijstjes met piet foto's van mij.
Dit waren mijn cadeautjes ik ben er zelf heel blij mee, dan kan ik weer even vooruit! 

Hebben jullie ook Sinterklaas gevierd? 

4 opmerkingen:

  1. dankjewel! & oh echt leuke cadeautjes!

    http://idontjustexistilive.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke cadeautjes, heerlijk hè deze tijd van het jaar!
    Ik volg je nu, volg je mij ook?

    X Anne
    http://styledmonkey.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg bedankt iedereen!
    & idd Anne, deze tijd van het jaar is heel leuk en gezellig. :)

    BeantwoordenVerwijderen