24 december 2012

Christmas tree

Een tijdje geleden heeft mijn vader een nieuwe spiegelreflexcamera gekocht en dat betekent dat ik er ook af en toe mee mag 'spelen'. Ik heb daar zondag voor de eerste keer van geprofiteerd en wat was dat wennen zeg!


Zondag heb ik de woonkamer versierd met een gezellige kerstsfeer, dat wil zeggen dat de kerstboom en andere kerstdecoraties in onze woonkamer staan. Wanneer de kerstboom en de kerstdecoraties klaar waren en langzaam de woonkamer in een lichtjes paradijs veranderden, vond ik het wel zo leuk om dat te fotograferen.

Zo ging ik een beetje experimenteren met de nieuwe spiegelreflexcamera en ik vind het resultaat voor de eerste keer erg goed gelukt. Hieronder zie je de foto's die ik heb gemaakt voor de eerste keer! (behalve de laatste, die heeft mijn vader gemaakt)


2 opmerkingen: