16 november 2012

GLOW 2012

Van 10 November tot 17 November vindt het jaarlijkse GLOW festival in Eindhoven plaats. De stad wordt omgetoverd met schitterende lichtjes. Dit jaar moesten de kunstenaars iets doen met het thema: Faces & Facades. (Het thema is ter ondersteuning) Nou moet ik zeggen dat Eindhoven natuurlijk al een geweldige lichtstad is, maar met de GLOW is het helemaal prachtig. Vaak zie ik Eindhoven ook wel als de 'New York' van Brabant. 

Gisteravond waren wij naar de GLOW geweest, vandaar deze post!


Enkele licht 'shows' bij de GLOW.


2 opmerkingen:

  1. Ik ben er ook geweest! Al die bloemen vond ik mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd Fleur, die bloemen waren echt heel mooi!
    Die gekleurde grote lampen vond ik ook erg mooi en de animatie bij het politiebureau was erg grappig bedacht. :)

    BeantwoordenVerwijderen