4 maart 2013

Spring is in the air part I


Vandaag was ik een keertje vroeg thuis en besloot toen gebruik te maken van het mooie weer en ik ging in mijn omgeving foto's maken. Vlakbij mij in de buurt is een park en een bos en dat vond ik een mooie plek om de eerste échte zon te gaan fotograferen.


Ik heb een hele wandeling gehad door het park en door het bos en ik heb daarbij wat mooie plaatjes kunnen schieten. Eenmaal toen ik thuis kwam, ging ik ze meteen bekijken en eventueel wat bewerken. Het waren er stiekem toch wel erg veel geworden, dus de foto's ga ik verdelen over 2 artikelen.

Het was eigenlijk de bedoeling dat ik vandaag de koffie creatie zou posten, maar helaas kwam ik erachter dat de batterij van de camera leeg is (door het vele fotograferen vandaag, oeps!) Niet getreurd, want morgen komt de koffie post.

Wat vinden jullie van de (eerste zonnige lente) foto's?

Today I was home early and it was beautiful weather, so I went outside to take some pictures. I have made the pictures in the park and in the forest. After a very long walk through the park and the forest, I went home to see my pictures. When I was at home I was going to look at the pictures and have edit some pictures. I had so many pictures that I'm going to make another post for the rest of the pictures. (I couldn't post the coffee creation, because my battery of my camera is dead)
















2 opmerkingen: